موحدی کرمانی:رئیسی مشکلی برای خروج از کشور ندارد

بگونه#: پس از خبرهایی در مورد ممنوعیت سفر رئیسی به کشورهای خارجی به دلیل پرونده ی ایشان در مورد قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 موحدی کرمانیدبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آقای رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست گفت: «رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند و هیچ مشکلی برای کاندیداتوری ایشان در این زمینه نیست».
وی با بیان بخش کوچکی از دعواهای حکومتی بر سر حضور رئیسی در انتخابات رژیم، اضافه کرد: «به بنده نسبت داده‌اند و گفته‌اند من این را نمی‌دانستم و اگر زودتر می‌گفتند ایشان را کاندیدا نمی‌کردم که این نسبت دروغ محض است و من هیچ‌گاه چنین جمله‌ای به آ ناطق نوری نگفته‌ام، افزود: رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست و شایستگی‌های لازم را دارد.»
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: «من از چنین نسبت‌هایی تعجب می‌کنم که چرا برخی سایت‌ها تقوای لازم را ندارند، درحالی‌که رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند.»
لازم به ذکر است که رئیسی به دلیل نقش او در قتل عام سی هزار تن از زندانیان سیاسی در سال 1367 از سوی مجامع حقوق بشری به جنایت علیه بشریت متهم است.

پاسخی بگذارید

