حمایت از دعوت دکتر محمد ملکی به تجمع در میدان آزادی در روز انتخابات قلابی

#بگونه: در آستانه انتخابات قلابی رژیم و طی فراخوانی که دکتر محمد ملکی برای تجمع مردم در میدان آزادی در این روز داده اند، یکی از خانواده های اعدام شدگان دهه شصت به نام «راحله – ر» با فرستادن پیامی خطاب به عموم هموطنان، ضمن تحریم انتخابات نمایشی، حمایت خود را از دعوت دکتر محمد ملکی به تجمع در میدان آزادی در روز انتخابات، اعلام کرد.
متن کامل پیام را به نقل از کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام، در زیر بخوانید:
من نه می بخشم و نه فراموش می کنم، ظلمی که درحق ما شد
من یکی از خانواده های اعدام شدگان دهه شصت هستم که اعضای خانواده و عزیزانم را افرادی مانند روحانی و رئیسی از ما گرفته‌اند.
۳۸سال است که آرام و آسایش از ما گرفته شده و خانمان و هستی مان را برباد داده اند.
هر زمان که انتخابات می شود یادشان می افتد که سراغ ملت بیایند تا این طور وانمود کنند که در میان مردم رأی دارند. در حالی که ملت ما اینها را نمی خواهد. ما گفته ایم که ملتی آزاد هستیم. ما یک جمهوری بر اساس حقوق بنیادین برسمیت شناخته شده بین المللی را می خواهیم نه نظام و حاکمیتی که جان مردمش و ثروت های ملی اش را به باد فنا می دهد.
من به همراه خانواده ام اعلام می کنم که در این انتخابات شرکت نمی کنیم. من به ادامه شکنجه و زندان رأی نمی دهم. من به ادامه بیکاری و فقر و فساد رأی نمی دهم. من به ادامه دستگیری جوانان و زندانی کردن هزاران هزار ایرانی رأی نمی دهم.
بیایید به جای رأی دادن؛ در روز ۲۹اردیبهشت ماه؛ با پاسخ مثبت به دعوت دکتر محمد ملکی برای تجمع در میدان آزادی؛ حرف و خواسته اصلی مان را بزنیم.
من نه می بخشم و نه فراموش می کنم، ظلمی که در حق ما شد و توهین بزرگی که با انتخاب رئیسی، قاتل فرزندان ما به ما شد.
راحله” ر “
اردیبهشت ۹۶

#انتخابات_قلابی #خانواده #اعدام_شدگان_دهه_شصت #میدان_آزادی
به کانال تلگرام و اينستاگرام بگونه بپیوندید:
https://telegram.me/begoonah
https://www.instagram.com/begoonah

18402606_783020661858175_7075891342972826260_n.jpg
پاسخی بگذارید

