اعتراض یک جوان هنگام سخنرانی قالیباف در ورامین

 

#بگونه: در جلسه تبلیغاتی روز یکشنبه 24 اردیبهشت پاسدار قالیباف که در ورامین برگزار شد یکی از جوانان هنگام سخنرانی پاسدارقالیباف به بیکاری اعتراض کرد و گفت:
«ما شش ساله ازدواج کردیم، جوونیم شش ساله بیکاریم همه دولتها آمدند گفتند کار می‌دهیم به جونوها رو غال می‌گذارید ما جوانیم کار می‌خواهیم به حضرت عباس زندگی جوانها داره به هم می‌خوره.
ما جوانها کار می‌خواهیم اگه آمدی اینجا -چرا هیس هیس می‌کنید- ما جوانیم می‌خواهیم حرف دلمون رو بزنیم از میان جمعیت آمدم حرف دلم را بزنم.
ما جونیم کار نداریم. بچه دارم، برجی 300هزار تومان دارم کرایه خونه می‌دهم. برجی 300تومن کرایه خونه می‌دهم. پول ندارم بدهم. بیکارم به من شغل بده به من کار بده به من نه به همه جوانها به همه جوانها».

#جوانان #بیکاری #اعتراض
به کانال تلگرام و اينستاگرام بگونه بپیوندید:
https://telegram.me/begoonah
https://www.instagram.com/begoonah

18447006_10213136214424981_415781057685077082_n

 

پاسخی بگذارید

